דף הבית » כללי » ציפוי שיניים – חיוך מבריק בטיפול אחד

ציפוי שיניים – חיוך מבריק בטיפול אחד

ציפוי שיניים

טיפול ציפוי שיניים הוא טכניקת שיניים חדשה יחסית ששימשה לשיפור האסתטיקה של השיניים. הטיפול יהפוך את השיניים שלך לבנות יותר, בהירות יותר, ומבריקות יותר.

מהם היתרונות של טיפול ציפוי שיניים?

טיפול ציפוי שיניים הוא הליך דנטלי המסייע במניעת עששת ומחלות חניכיים. הוא ידוע גם בשם הלבנת שיניים ומעניק למטופלים חיוך הוליוודי מרשים ואסתטי.

כמה מהיתרונות הבולטים ביותר של ציפוי שיניים כוללים: 

– מראה כללי משופר ושיפור הביטחון העצמי

– ציפוי שיניים יכול לגרום לשיניים שלכם להיראות לבנות יותר, מבריקות ומושכות יותר

– יכולת לעיסה משופרת ותפקודיות אידאלית של הלסתות

– ציפוי שיניים שומר על רקמת החניכיים

– בריאות פה טובה יותר בהליך חדשני 

ישנן אפשרויות רבות שקיימות היום ולכן חשוב להכיר את התחום כמה שיותר. כל המידע החשוב לגבי הטיפולים השונים והליך ציפוי שיניים מחכה לכם באתר טיפולי שיניים teeth-care.

למי הטיפול מתאים ובאילו מקרים? 

היתרונות של ציפוי שיניים הם רבים. הם יכולים לשפר את החיוך ולהפוך אותו לאטרקטיבי יותר. הם יכולים גם לספק הקלה בכאבים לאחר הטיפול במקור הכאב עצמו ולחזק את השיניים כך שלא יחוו כאבים נוספים בעתיד. ציפוי שיניים מתאים לאנשים שרוצים לשנות את החיוך שלהם, שיש להם שיניים דהויות או שצריכים לתקן שן שבורה. סלבריטאים רבים בוחרים בציפוי שיניים מכיוון שהם רוצים לשנות את החיוך שלהם או לשפר אותו בדרך כלשהי. 

ציפוי שיניים מתאים לאנשים שיש להם שיניים מוכתמות או מעוותות שכן הם יכולים להחזיר את המראה הטבעי וליהנות משיניים לבנות ומבריקות. ציפוי שיניים מתאים גם כן לאנשים שרוצים לשנות את החיוך שלהם, שיש להם שיניים לא אסתטיות או שצריכים לתקן שן שבורה.

אילו סוגים של ציפויי שיניים קיימים?

ציפוי שיניים הוא טיפול שיניים שניתן להשתמש בו כדי לשחזר את הצבע, הצורה והגודל של השיניים. הציפויים השונים עשויים ממגוון חומרים והם מודבקים או מוצמדים למקומם על השיניים שלכם. ישנם 3 סוגים של ציפוי סטנדרטי: ציפויי חרסינה, ציפויי קרמיקה וציפויי שרף. ציפויי חרסינה הם הסוג הפופולרי ביותר מכיוון שהם נראים טבעיים ומרגישים כמו השיניים שלכם. שרף הוא סוג חדש יותר של חומר עמיד יותר מאשר פורצלן או קרמיקה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן