דף הבית » כללי » חומצה היאלורונית – עור צעיר ורענן

חומצה היאלורונית – עור צעיר ורענן

חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא חומר טבעי המצוי בדרמיס, שהיא שכבת העור שמתחת לאפידרמיס. הוא שימש לשיפור גמישות ומוצקות העור, הפחתת קווים עדינים וקמטים, והגברת הלחות. השימוש בהזרקות של חומצה היאלורונית יכול לעזור לכם לחסוך זמן וכסף על תכשירים שונים, על ידי הפחתת קמטים וקמטוטים עם תכונות האנטי אייג’ינג הייחודיות של החומר. איך זה עובד ומהם היתרונות של הטיפול? התשובות מחכות לכם כאן.

מהם היתרונות של שימוש בחומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית היא חומר המצוי באופן טבעי בגוף האדם. הוא קיים במפרקים ובעור, והוא עוזר לשמור על בריאות הרקמות הללו. החומר גם ממלא תפקיד בייצור של קולגן, שהוא מרכיב חשוב בעור. חומצה היאלורונית משמשת במשך עשרות שנים כטיפול מקומי למחלות עור שונות כגון אקנה, קמטים ואקזמה. כיום ניתן למצוא אותו במוצרי טיפוח רבים וכמובן בתור הזרקות לשיפור המראה התחום הרפואה האסתטית. יתרון אחד של שימוש בחומצה היאלורונית הוא שהיא יכולה לעזור לשפר את גמישות העור שלכם ב-100%. החומר גם יכול לעזור להפחית קמטים ב-25% לאחר טיפול אחד בלבד! איך זה עובד? ד”ר אסתטיק זמינים עבורכם עם כל התשובות.

מהם השימושים הנפוצים ביותר של חומצה היאלורונית? 

חומצה היאלורונית היא חומר טבעי המצוי בגוף. זה עוזר בשימון וריפוד העור והמפרקים. החומר מתפקד כחומר סיכה ועוזר לשמור על השלמות המבנית של הרקמות שלנו. הוא גם כן פועל כחומר לחות, מושך לחות לעור. חומצה היאלורונית היא מרכיב טבעי שנמצא בשימוש במוצרי טיפוח מזה שנים. הוא ידוע כמסייע במילוי שקעים בפנים ופיסול אזורים נבחרים, לצד שיפור מרקם העור והפחתת קמטים. ניתן להשתמש בה להחלקת קמטים וקמטוטים, פיסול ועיצוב אזורים בפנים ומילוי נפחים במקומות בהם הוא חסר.

מה ההבדל בין חומר זה לסוגים אחרים של חומרים?

חומצה היאלורונית שימשה בקוסמטיקה כבר שנים רבות בכדי לסייע בשמירה על הלחות בעור ובשיער. חומצה היאלורונית היא חומר המסוגל להחזיק מים בעור ולגרום לו להיראות חלק, גמיש ולחות. היא ידועה גם בשם “אלת הלחות” מכיוון שהיא יכולה להחזיק עד פי 1000 ממשקלה במים. החומר שימש גם בגלל תכונות האנטי-אייג’ינג שלו מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית קמטים, להחליק קווים עדינים, ולעצב ולפסל חלקים נבחרים בפנים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן