דף הבית » כללי » טיפול prp לשיער – הליך טבעי וחדשני

טיפול prp לשיער – הליך טבעי וחדשני

טיפול prp לשיער

תופעת ההתקרחות יכולה להיות היסטוריה כי היום ישנו טיפול ייחודי לשיקום השיער. טיפול prp לשיער קיים מאז שנות ה-90, אך רק לאחרונה הוא אושר על ידי ה-FDA. ההליך הייחודי הזה משתמש בפלזמה עשירה בטסיות המופקת מהם של המטופלים עצמם. במסגרת הטיפול הדם נשאב ומסתובב במכשיר צנטריפוגה במטרה לחלץ טסיות דם, אשר לאחר מכן מוזרקות בחזרה לקרקפת כדי לקדם את צמיחת השיער, לעצור התקרחות ולעודד את זקיקי השיער לפעול מחדש. כיצד הטיפול הייחודי הזה עובד ולמי הוא מתאים? כל התשובות כאן.

מהם היתרונות של טיפול prp לשיער? 

טיפול prp לשיער יכול לעזור לכם להשיג שיער ראש בריא, להפחית את הסיכון לנשירת שיער ולשמור על השיער הטבעי שלכם. בין היתרונות הרבים של טיפול ייחודי זה לשיער:

– מקדם צמיחת שיער בריאה וחזקה על ידי הגברת זרימת הדם לקרקפת

– מפחית את הסיכון לנשירת שיער והתקרחות בגברים ונשים

– מגביר לחות והזנה לקרקפת ומעודד זקיקי שיער לצמוח

– שומר על המראה הטבעי של השיער שלכם ומשפר את מרקמו

כמה זמן לוקח לראות תוצאות אחרי טיפול prp לשיער?

נשירת שיער יכולה להיות הרסנית עבור גברים ונשים כאחד. אבל, היום ישנם פתרונות רבים שיכולים לעזור להצמיח את השיער בחזרה. אחד מהם הוא טיפול prp לשיער. טיפול ייחודי וחדשני זה מבוצע על ידי הזרקת הדם של המטופל עצמו לקרקפתו כדי לעורר את צמיחתם של זקיקי שיער חדשים ולקדם צמיחת שיער בריאה ועבה יותר. בדרך כלל לוקח כ-6 חודשים לראות תוצאות מסוג זה של טיפול, אך הזמן המדויק יכול להשתנות ממטופל למטופל ונע בטווח של בין 4 ל-9 חודשים.

מעוניינים לחדש את צמיחת השיער עם טיפול ייחודי? פי אר פי טריטמנט הוא הפתרון האידאלי עבורכם.

במה שונה הטיפול מפתרונות אחרים להתקרחות?

ההליך הייחודי הוא טיפול לשיקום שיער אשר ניתן להשתמש בו לאזורים מתקרחים או שיער דליל. פלזמה עשירה בטסיות דם מתקבלת על ידי מיצוי תאי גזע מהדם של האדם עצמו. לאחר מכן מוזרקים תאי גזע אלו לקרקפת, שם הם יוצרים זקיקי שיער חדשים ובריאים. ההליך מתבצע בהרדמה מקומית ולא מצריך הרדמה כללית, מה שאומר שהמטופלים יכולים ללכת הביתה מיד לאחר ההליך וליהנות מהתוצאות המרשימות שלו לאורך זמן רב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן