דף הבית » מדריך לצילום מסך וידאו » תוכנת צילום מסך וידאו מוביל להורדה

תוכנת צילום מסך וידאו מוביל להורדה

תוכנת צילום מסך וידאו להורדה

תוכנת צילום מסך וידאו היא דרך מצוינת ללכוד ולשתף את הרגעים האהובים עליך מהסרטונים האהובים עליך.

ישנם סוגים רבים ושונים של תוכנות צילום מסך זמינות להורדה. לכולם יש תכונות ייחודיות משלהם ועשויים להתאים פחות או יותר לצרכים שלך. סוג תוכנת צילום מסך הווידאו שתבחר יהיה תלוי במה שתרצה לעשות עם צילומי המסך שתצלם.

הראשון הוא Screenpresso, שהיא תוכנה חינמית עבור Windows ו-Mac. זה מאפשר לך לצלם צילומי מסך של הסרטון ולאחר מכן לערוך אותם עם אפקטים שונים. השני הוא פרויקט Jing, שגם הוא בחינם אך זמין רק עבור Windows. יש לו תכונות כמו לכידת צילומי מסך, הקלטת סרטונים והעלאתם ליוטיוב או לפייסבוק.

עם תוכנת צילום מסך וידאו, אתה יכול לצלם צילומי מסך של סרטונים ולשמור אותם כתמונת סטילס. זוהי דרך מצוינת לצלם תמונות מסרטונים ולשתף אותם במדיה חברתית או עם חברים!

תוכנת צילום מסך וידאו מאפשרת לך לצלם פריים מהסרטון בכל נקודה. לאחר מכן תוכל לשמור אותה כתמונת סטילס, שהיא מושלמת לשיתוף במדיה חברתית או לשליחה לחברים.

תוכנת לכידת וידאו

ישנם סוגים רבים ושונים של תוכנות לכידת וידאו לשימושך. חלקם בחינם, בעוד שאחרים דורשים תשלום. סוג התוכנה שתבחר יהיה תלוי למה אתה צריך אותה כמו גם מה התקציב שלך מאפשר. חלק מהתכונות של תוכנת לכידת וידאו כוללות:

– ייצוב וידאו

– תיקון צבע

– חיתוך

– חיתוך

– הקלטת שמע

הנה כמה לתוכנת לכידת הווידאו החינמית שבה תוכל להשתמש:

1.) CamStudio

אחת מתוכנות לכידת הווידאו החינמיות הטובות ביותר להקלטת רכיבי מסך והפקת קבצי AVI היא CamStudio. לתוכנה זו יש מספר תכונות חזקות שמפשטות את חייך. הוא כולל מגוון רחב של יכולות, כולל דחיסת וידאו, הקלטת מסך בחדות גבוהה ורבים נוספים.

2.) QuickTime

אנחנו גם רוצים להציע את נגן המדיה QuickTime כאפשרות צילום וידאו בחינם. לאפליקציה זו יש ממשק משתמש פשוט כדי להקל על מתחילים להקליט כל מה שהם רוצים. בנוסף, משתמשים יכולים לצלם אודיו ממחשב או מיקרופון, מהמצלמה וממסך האייפון. בלי שאלה, QuickTime היא תוכנת התוכנה החינמית המסוגלת ביותר הזמינה עבור Mac.

3.) ג’ינג

Jing מקל להקליט סרטונים בכל עת. תוכל לבנות ללא מאמץ רכיבים חזותיים ולשתף אותם הודות לתוכנת לכידת הווידאו החינמית הטובה ביותר עבור Mac.

4.) VLC

VLC הוא נגן מדיה חינמי בקוד פתוח שניתן להתקין במחשבי Linux, Windows ו-Mac. אתה יכול להשתמש בזה בתור תוכנת לכידת מסך בחינם, בניגוד לנגני מדיה אחרים. עם יכולות הקלטת מסך מובנות, נגן המדיה הזה הוא בין נגני המדיה המובילים באינטרנט.

5.) נול

מקליט מסך בחינם עבור Google Chrome, The Loom משמש בעיקר בלוגרים ויוטיוברים. זה מאפשר לך להמיר, לשנות את גודלו ולשנות את הסרטון. טכנולוגיה מודרנית מותקנת, המגבירה את ההנאה שלך מהחוויה.

תוכנת לכידת וידאו קיימת כבר זמן מה ונמצאה בשימוש על ידי אנשים רבים. ישנם סוגים רבים ושונים של תוכנות לכידת וידאו, כגון עריכת וידאו, סטרימינג בשידור חי והקלטת וידאו.

עריכת וידאו היא תהליך של מניפולציה של קטעי הווידאו כדי ליצור מוצר סופי. זה כולל חיתוך, חיתוך, הוספת מעברים וכותרות לצילומים. שידור חי הוא תהליך של שידור אירועים בשידור חי באינטרנט. הקלטת וידאו היא לכידת קטעים בזמן אמת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן