דף הבית » מדריך לצילום מסך וידאו » כל המידע על צילום מסך וידאו של אייפון

כל המידע על צילום מסך וידאו של אייפון

צילום מסך וידאו באייפון

כשאתה גולש בחנות האפליקציות, אתה עלול להיתקל באפליקציה שאומרת “צילום מסך ב-iPhone”. זוהי אפליקציה מטעה שמצלמת צילום מסך של הסרטון ואז משמיעה אותו בטלפון.

זוהי הונאה נפוצה שקיימת כבר שנים. מפתח האפליקציה ייקח את הכסף שלך ואז לעולם לא יספק כלום.

הדרך הטובה ביותר להימנע מהונאה זו היא לקרוא ביקורות לפני הורדת אפליקציות כלשהן מ-App Store. אם אין ביקורות, כדאי להתרחק מזה.

צילום מסך ארוך באייפון

צילום מסך ארוך באייפון הוא תכונה המאפשרת לך לצלם צילום מסך של כל המסך ולשתף אותו עם אחרים. תכונה זו מיועדת לא רק לצילום מסך של אתרים ארוכים, אלא גם לצילום סרטונים, גלילה בין עדכוני מדיה חברתית או אפילו משחק.

צילומי מסך ארוכים מעולים לשיתוף ברשתות חברתיות או עם חברים. עם תכונה זו, אתה יכול לצלם צילום מסך של דף אינטרנט שלם ולשתף אותו מבלי שתצטרך לגלול בעמוד כולו.

אתה יכול גם להשתמש בתכונה זו כדי לצלם סרטונים ולגלול בעדכוני המדיה החברתית שלך (כמו אינסטגרם) מבלי לעבור בין אפליקציות.

צילום וידאו באייפון

האייפון שוחרר בשנת 2007 ומאז הוא אחד הסמארטפונים הפופולריים ביותר בשוק. זוהי גם מצלמה פופולרית בשל הנוחות והאיכות שלה.

תכונת הקלטת הווידאו של האייפון היא כלי שימושי ללכידת זיכרונות, אך היא עשויה להיות קשה לשימוש. מאמר זה ילמד אותך כיצד להשתמש בתכונה זו בצורה יעילה יותר.

הקלטת וידאו באייפון היא אחת מהתכונות הרבות שמכשירי האייפון מציעים. זה מאפשר למשתמשים להקליט סרטונים עם מכשירי האייפון שלהם, שאותם ניתן לשתף במדיה חברתית או להעלות לאתרי אינטרנט כגון YouTube או Vimeo. מאמר זה ילמד אותך כיצד להשתמש בתכונה זו בצורה יעילה יותר, כך שתוכל ללכוד זיכרונות ללא כל טרחה.

איך עושים צילום מסך באייפון 11

כדי לצלם צילום מסך באייפון 11, אתה יכול ללחוץ על כפתור ההפעלה וכפתור הגברת עוצמת הקול בו-זמנית.

השלב הראשון הוא ללחוץ על כפתור ההפעלה וכפתור הגברת עוצמת הקול בו-זמנית. כדי לצלם צילום מסך, תראה סמל מצלמה קטן בפינה השמאלית העליונה של המסך. לאחר מכן עליך להקיש על סמל זה כדי להתחיל לצלם את המסך שלך.

איך עושים צילום מסך באייפון 13

צילומי מסך הם דרך מצוינת ללכוד את המסך שלך ולשתף אותו עם מישהו אחר. ניתן להשתמש בהם למטרות רבות, אך הם משמשים בעיקר לשיתוף במה שאתה עובד עליו או במה שמצאת באינטרנט.

במאמר זה, נלמד אותך כיצד לצלם צילומי מסך באייפון 13.

השלבים הבאים יעזרו לך להתחיל:

1) לחץ על לחצן ההפעלה וכפתור הבית בו-זמנית עד להופעת מחוון הכיבוי.

2) לחץ והחזק את שני הכפתורים הללו יחד עד לצילום מסך.

הקלטת מסך באייפון לא שומעים

ישנן 2 דרכים להקליט מסך באייפון. האחת היא באמצעות מקליט המסך המובנה והשנייה היא באמצעות אפליקציות של צד שלישי.

אפליקציות צד שלישי כמו Camtasia ו-ScreenFlow יכולות להקליט סרטונים ברזולוציות גבוהות יותר, עם יותר תכונות וזמן הקלטה ארוך יותר.

כדי להתחיל בהקלטה, לחץ על כפתור הבית פעמיים במהירות ולאחר מכן הקש על סמל “הקלטת מסך”. ישנן שתי דרכים להפסיק את ההקלטה: הקש על העיגול האדום עם קו דרכו או החלק למעלה מתחתית המסך.

הקלטת מסך באייפון עם קול

הקלטת מסך באייפון עם סאונד היא כלי שימושי מסיבות רבות. משווקים יכולים להשתמש בו כדי ליצור תוכן וידאו תוך כדי תנועה. זה יכול לשמש גם מחנכים שצריכים ללכוד את קולם של תלמידיהם להכתבה.

תכונת הקלטת מסך האייפון קיימת מאז iOS 11 ואומצה באופן נרחב בקרב משתמשי אייפון. התכונה מאפשרת לך להקליט את המסך שלך עם קול ולשמור אותו כקובץ וידאו במכשיר שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן