דף הבית » מדריך צילום מסך למחשב שולחני/מחשב נייד » דרכים יעילות לצלם צילום מסך

דרכים יעילות לצלם צילום מסך

סרטון צילום מסך

סרטוני צילום מסך הם טרנד פופולרי בתעשיית השיווק הדיגיטלי. סרטוני צילום מסך נוצרים בדרך כלל על ידי לכידת צילומי מסך של דף אינטרנט או סרטון והעלאתם ליוטיוב.

מטרת סרטוני צילום מסך היא לספק לצופים דרך מהירה וקלה להבין מה קורה על המסך. הם גם משמשים ככלי יעיל למשווקים דיגיטליים שרוצים לחלוק את הרעיונות שלהם במהירות ובקלות.

כל עוד למחשב שלך יש חיבור לאינטרנט, תוכל ליצור סרטון צילום מסך משלך בתוך דקות!

צילום מסך באייפון סרטון

סרטון צילום מסך הוא סרטון שנוצר באמצעות מסך של אייפון. הוא משמש לעתים קרובות ליצירת סרטונים עבור מדיה חברתית ופלטפורמות אחרות.

יצירת סרטון צילום מסך אורכת דקות ספורות בלבד וניתן לעשות זאת על ידי כל אחד עם סמארטפון. התהליך כולל לקיחת אפליקציית הקלטת המסך במכשיר שלהם, הפעלת המצלמה הקדמית והקלטת עצמם בזמן שהם מראים מה הם עושים בטלפון שלהם.

סרטוני צילום מסך של אייפון הופכים פופולריים יותר מכיוון שניתן לשתף אותם בקלות על פני פלטפורמות מדיה חברתית כמו יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר ללא צורך בעבודת עריכה או הפקה.

הקלטת מסך מחשב

הקלטת מסך מחשב היא תכונה המאפשרת למשתמשים להקליט את מה שהם רואים על מסך המחשב ולשתף אותו עם אחרים.

הקלטת מסך מחשב היא כלי שימושי לכל מי שרוצה להראות למישהו איך הוא עובד במחשב שלו. זה יכול לשמש ככלי הוראה, כלי הדרכה, או כסרטון הדרכה.

השימושים בהקלטת מסך מחשב אינם מוגבלים לשימוש אישי בלבד. חברות מסוימות משתמשות בו כחלק מאסטרטגיית השיווק שלהן על ידי יצירת סרטוני הדרכה ללקוחות או לעובדים שלהן על אופן השימוש בתכונות מסוימות במוצר שלהן.

איך עושים צילום מסך בסמסונג

למכשירי סמסונג יש כמה דרכים שונות לצלם צילומי מסך. עם זאת, הדרך הנפוצה ביותר היא ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה וכפתור הבית בו זמנית למשך כ-2 שניות.

חשוב לדעת שמכשירי סמסונג הם לא היחידים עם תכונה זו – גם ליצרניות טלפונים אחרות יש את זה.

צילום וידאו מסך אנדרואיד

הקלטת וידאו במסך אנדרואיד היא תכונה המאפשרת למשתמשים להקליט את המתרחש על מסך המכשיר שלהם.

הקלטת וידאו במסך אנדרואיד היא תכונה המאפשרת למשתמשים להקליט את המתרחש על מסך המכשיר שלהם. האפליקציה קיימת כבר זמן מה, אך לאחרונה היא הפכה פופולרית ונגישה יותר.

הרבה אנשים משתמשים באפליקציה כי הם רוצים ללכוד רגעים או זיכרונות ספציפיים במכשירים שלהם. הם רוצים לוודא שיש להם הוכחה של הרגע למקרה שמשהו יקרה והם צריכים את זה בהמשך.

צילום מסך באייפון בלי כפתור

צילום המסך באייפון ללא כפתור הוא המחשה של מסך הטלפון. זה שימושי ביותר כאשר אתה רוצה לצלם צילום מסך של מכשיר iOS מבלי ללחוץ על כפתור הבית.

לאייפון פונקציית צילום מסך מובנית המאפשרת לצלם תמונה של כל חלק במסך על ידי לחיצה ממושכת על כפתור ההפעלה וכפתורי הגברת/הורדת עוצמת הקול בו זמנית למשך 3 שניות.

איך עושים סרטון מסך בגלקסי

גלקסי היא תוכנת הקלטת מסך המאפשרת להקליט את המסך במחשב. זה מקל עליך ליצור סרטוני מסך, וזו הדרך המושלמת להשוויץ בעבודות שלך או לשתף הדרכה.

הדרך הטובה ביותר ליצור סרטון מסך בגלקסי היא על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1) חבר את Galaxy למחשב שלך באמצעות USB.

2) פתחו את התוכנה בגלקסי ובחרו “הקלט” מהפינה הימנית העליונה של החלון.

3) ברגע שאתה מוכן, התחל להקליט על ידי לחיצה על הכפתור האדום בפינה השמאלית התחתונה של החלון של גלקסי.

4) הפסק את ההקלטה על ידי לחיצה על כפתור העצירה האדום בפינה הימנית התחתונה של החלון של גלקסי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן