דף הבית » מדריך לצילום מסך וידאו » המדריך המלא שלך: לכידת וידאו במסך

המדריך המלא שלך: לכידת וידאו במסך

צילום וידאו מסך

צילום וידאו מסך הוא כלי הלוכד את מסך המכשיר שלך ושומר אותו כסרטון. ניתן להשתמש בו למגוון מטרות כגון הקלטת פגישות או הדרכות.

כדי להשתמש בכלי זה, עליך להתקין אפליקציה במכשיר שלך. צילום וידאו במסך קיים כבר די הרבה זמן, אך עדיין מדובר בטכנולוגיה חדשה יחסית שעדיין לא אומצה באופן נרחב על ידי ההמונים.

צילום וידאו מסך משמש בעיקר בדרכים הבאות:

– הקלטת פגישות והדרכות

– צילום שידורי מסך

– שמירת הקלטות מסך עם גרפיקה, טקסט ואלמנטים אחרים

לכידת וידאו מסך הוצגה בתחילת שנות ה-2000, עם הגרסה הראשונה של Microsoft Windows XP. זה איפשר לאנשים לשתף את צילומי המסך שלהם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו טוויטר, פייסבוק או אינסטגרם.

ישנן דרכים רבות ושונות להשתמש בכלי זה: לכידת צילומי מסך של אתרי אינטרנט, צילומי מסך של תוכנית או משחק, או אפילו לכידת שיחה שלמה בסקייפ.

צילום מסך במחשב

צילומי מסך הם כלי נהדר עבור משתמשים שרוצים להראות משהו במחשב שלהם. זה חוסך להם את זמן ההקלדה והם יכולים לקבל הבנה טובה יותר של מה הם מסתכלים.

ניתן לצלם את צילום המסך על ידי לחיצה על שילוב מקשי הקיצור והחזקתו תוך כדי לחיצה על המסך.

צילומי מסך משמשים גם בשיווק ופרסום וכן בפיתוח תוכנה.

איך עושים צילום מסך בסמסונג

צילומי מסך הם דרך יעילה ללכוד רגע במכשיר הסמסונג שלך. בעזרת התמונות האלה, אתה יכול גם להסתכל על איך הטלפון שלך נראה מזווית אחרת או לשתף משהו שקורה על המסך שלך עם מישהו אחר.

השלבים לצילום מסך במכשירי סמסונג הם כדלקמן:

1. לחץ והחזק את לחצן ההפעלה למשך כ-2 שניות כדי לכבות את המסך ולאחר מכן לחץ שוב על לחצן ההפעלה כדי להפעיל אותו מחדש.

2. לחץ והחזק את שני לחצני עוצמת הקול למשך כ-2 שניות עד שתשמע צליל המציין שהוא צילם צילום מסך.

הקלטת מסך אנדרואיד

הקלטת מסך היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להקלטת פעילויות המסך שלך. זהו כלי שימושי למטרות רבות ושונות, כגון שיתוף הדרכות או הקלטת המשחקים שלך.

אפליקציית הקלטת מסך אנדרואיד שוחררה בשנת 2009 והורדה מאז יותר מ-10 מיליון פעמים. האפליקציה מאפשרת לך להקליט סרטונים ממסך המכשיר שלך עם תכונות שונות כגון אודיו, וידאו וצילום מסך.

הקלטת מסך אנדרואיד היא כלי פשוט אך רב עוצמה שניתן להשתמש בו למטרות רבות ושונות. זה יכול לשמש אנשים שרוצים לשתף את ההדרכות או המשחקים שלהם עם אחרים או על ידי עסקים שצריכים להקליט את המסכים שלהם למטרות הדרכה.

צילום מסך ארוך באייפון

צילום המסך הארוך באייפון הוא תכונה חדשה שהוצגה ב-iOS 11. כאשר אתה מצלם צילום מסך של כל המסך, הוא יישמר כצילום מסך ארוך ויישמר בספריית התמונות שלך.

צילום המסך הארוך באייפון הוא לא רק תכונה אסתטית; זה גם עוזר לך לחסוך יותר מקום בטלפון שלך. אתה יכול בקלות לשתף סוג זה של צילומי מסך עם חברים ובני משפחה מבלי לדאוג לגבי הגודל.

מקליט מסך

מקליט מסך היא תוכנה שמתעדת את פעולות המשתמש על מסך המחשב שלו. זה יכול לשמש כדי להקליט משחקי וידאו, מצגות סמינרים מקוונים, או כל דבר אחר שהמשתמש רוצה ללכוד.

מקליט מסך משמש לעתים קרובות על ידי יוצרי תוכן שרוצים לחלוק את עבודתם עם אחרים או שרוצים להשוויץ איך הם יוצרים משהו. זה שימושי גם למי שרוצה ליצור מדריכים עבור הקהל שלהם ולספק הוראות שלב אחר שלב כיצד הם השלימו משהו ספציפי.

תוכנת עריכת וידאו חינם

ישנן תוכנות חינמיות רבות שניתן להשתמש בהן לעריכת סרטונים. הפופולריים שבהם הם:

– OpenShot: עורך וידאו בקוד פתוח הזמין עבור Windows, Linux ו-Mac. הוא בנוי על מסגרת Qt ומשתמש ב-Gstreamer לטיפול במולטימדיה.

– Kdenlive: עורך וידאו לא ליניארי התומך במגוון רחב של פורמטים, כולל DV ו-HDV, תוך שימוש בסביבת שולחן העבודה של KDE. יש לו גם ממשק GUI חוצה פלטפורמות עבור גרסאות Linux, FreeBSD, OS X ו-Microsoft Windows.

– Lightworks: עורך וידאו מקצועי עם תמיכה במגוון רחב של פורמטים – מ-SD ועד רזולוציית 4K UHD – כמו גם תמיכה בטכניקות עריכה לא ליניאריות רבות כגון עריכת מולטי-קאם, ערבוב אודיו ותיקון צבע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן