דף הבית » מדריך צילום מסך למחשב שולחני/מחשב נייד » שלבים פשוטים לצילום מסך במחשב

שלבים פשוטים לצילום מסך במחשב

צילום מסך במחשב

צילום מסך הוא תמונה של המסך הנוכחי של המחשב. זה יכול לשמש כתמונה עבור פוסטים ואתרי אינטרנט ברשתות חברתיות כדי להמחיש נקודה או לתת הקשר.

ישנן דרכים רבות שבהן תוכל לצלם צילומי מסך במחשב שלך. הפופולריים שבהם הם: Alt+PrntScrn, Print Screen, Snipping Tool ו-Apple Photos.

Alt+PrntScrn: זוהי הדרך הפופולרית ביותר לצלם צילומי מסך במחשבי Windows. הוא מצלם את כל המסך ללא עיוות או עריכה שהוחלו עליו. זה נוח כאשר אתה רוצה לצלם צילום מסך של דף אינטרנט שלם מכיוון שהוא כולל את כל התוכן בדף זה מבלי לחתוך אותו.

הדפס מסך: שיטה זו לוכדת כל דבר על המסך שלך בצילום אחד, אך גם שומרת אותו כקובץ תמונה שלך

צילום מסך במחשב נייד

צילום מסך הוא צילום דיגיטלי המציג את החלק הגלוי של התצוגה. זוהי דרך ללכוד את מה שאתה רואה על המסך שלך ולשתף אותו עם אחרים.

צילומי מסך משמשים גם לרישום הערות והקלטת באגים, כמו גם להדגשת טקסט שברצונך להעתיק ולהדביק מאוחר יותר. ניתן להשתמש בהם גם כדי לשמור במהירות אתר או מסמך לעיון עתידי.

קל לצלם צילומי מסך במחשב הנייד שלך בכמה לחיצות על לחצן העכבר או על ידי לחיצה על מקש Print Screen. ניתן לשמור צילומי מסך בפורמטים PNG, JPEG, TIFF, PDF, BMP, GIF או כל פורמט אחר שהמכשיר שלך תומך בו.

איך להקליט מסך במחשב

תוכנת הקלטת מסך היא תוכנה שניתן להתקין על מחשב. זה מאפשר למשתמש להקליט את המסך שלו ולשתף אותו עם אחרים.

מקליט מסך הוא סוג של תוכנה המאפשרת להקליט את מסך המחשב ולשתף אותו עם אחרים. ישנם סוגים רבים ושונים של מקליט מסך זמינים בשוק המשתנים בתכונות, במחיר וקלות השימוש.

הסוגים הנפוצים ביותר של כלי הקלטת מסך הם בחינם או בתשלום עבור אפליקציות שולחן עבודה כגון Camtasia, Jing, ScreenFlow, OBS Studio או שירותים מקוונים בחינם כגון Screenr או Webcamspy.

קיצורי מקשים הם אותם שילובי מקשים המשמשים כדי להאיץ את העבודה שלך באמצעות המקלדת. הם מועילים כאשר אתה ממהר, או אם אתה רוצה לעשות משהו שוב ושוב.

ניתן להשתמש בקיצורי מקלדת בכל תוכנה והם יכולים לעזור לחסוך זמן ומאמץ. אתה יכול להשתמש בהם כדי לנווט ברחבי המחשב שלך או לפתוח מסמך חדש.

קיצורי מקשים שימושיים גם כאשר אתה עובד על מסמכים ארוכים מכיוון שהם יכולים לחסוך זמן על ידי מניעת הצורך ברווח אחורי, מחיקה והקלדה חוזרת של טקסט.

קיצורי מקלדת

קיצורי מקשים הם דרך מהירה וקלה לביצוע משימות נפוצות. ניתן להשתמש בהם כדי להאיץ את זרימת העבודה שלך, לחסוך זמן ולשפר את הפרודוקטיביות.

מקשי הקיצור הפופולריים ביותר הם:

– Ctrl + C – העתקה

– Ctrl + X – גזור

– Ctrl + V – הדבק

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן