דף הבית » מדריך צילום מסך למחשב שולחני/מחשב נייד » דרך אחרת לצלם צילום מסך במחשב

דרך אחרת לצלם צילום מסך במחשב

איך לעשות צילום מסך במחשב

במאמר זה, נדון בדרכים השונות לצלם צילום מסך במחשב ובכמה מהאפליקציות הטובות ביותר לצילום מסך במחשב.

צילום מסך הוא משימה קלה שניתן לבצע בשיטות שונות. ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתור PrtScn או על ידי שימוש במקשי הקיצור Ctrl+PrtScn.

שתי השיטות נוחות ומהירות יותר לצילום מסך במחשב מכיוון שאינך צריך להשתמש בעכבר או ללחוץ על כפתורים.

חשוב לדעת שאינך יכול לצלם צילום מסך של שום דבר על המסך שלך על ידי לחיצה על מקש F12, מכיוון שהוא מצלם רק צילומי מסך של מה שנמצא מולך. לדוגמה, אם אתה מסתכל על תמונה ורצית לצלם צילום מסך שלה, תצטרך תחילה ללחוץ איפשהו מחוץ לתמונה לפני שתלחץ על F12.

איך להקליט מסך במחשב

הקלטת מסך היא תכונה המאפשרת למשתמשים להקליט את מסך המחשב שלהם. הוא משמש ללכידת מה שקורה במחשב, כגון משחקיות, מדריכים ומדריכי וידאו.

כדי להתחיל להקליט את המסך, הקש על מקש Windows + R במקלדת כדי לפתוח את שורת ההפעלה והקלד “צילום מסך” ללא מרכאות. זה יפתח חלון עם רשימה של כל תוכניות הקלטת המסך הזמינות. בחר אחד שאתה אוהב ולחץ על “הבא” כדי להמשיך.

התוכנית תחל כעת באופן אוטומטי עם הגדרות ברירת המחדל. כדי להפסיק את ההקלטה בכל עת, הקש Ctrl + Alt + Delete או לחץ על “הפסק הקלטה” בפינה השמאלית העליונה של המסך.

צילום מסך במחשב נייד

צילומי מסך הם דרך מצוינת לשמור ולשתף רגעים חשובים, אבל זה יכול להיות קשה לצלם אחד במחשב נייד. מאמר זה ידריך אותך כיצד לצלם צילום מסך במחשב הנייד שלך.

לפני שתוכל לצלם צילום מסך במחשב הנייד שלך, עליך לוודא שהמחשב במצב הנכון. כדי לעשות זאת, לחץ על לחצן fn ולאחר מכן על F7 (Fn + F7). על מנת ללכוד את כל המסך, הקש Fn + Shift + 3 (Fn + Shift + 3). כעת תראה תמונה של המסך שלך בפינה השמאלית התחתונה של המסך שלך והיא תישמר כקובץ תמונה.

איך לצלם מסך במחשב ווינדוס

ישנן דרכים שונות לצלם צילום מסך במחשב Windows.

כמה מהדרכים הנפוצות לצלם צילומי מסך במחשב Windows הן כדלקמן:

– לחץ על כפתור PrtScn

– לחץ על לחצן Print Screen (קיצור מקשים)

– החזק את כפתורי Alt+PrtScn לחוץ למשך 3 שניות ושחרר אותם

ctrl windows + r

ctrl windows + r הוא קיצור דרך לפתיחת תיבת הדו-שיח של Windows Run. זהו קיצור דרך פופולרי שרוב האנשים יודעים עליו.

זהו קיצור דרך לפתיחת תיבת הדו-שיח של Windows Run. זהו קיצור דרך פופולרי שרוב האנשים יודעים עליו. עם זאת, ישנם קיצורי דרך רבים אחרים שאולי אינך מודע אליהם, והם יכולים לעזור לך בעבודתך.

קיצור מקשים להקלטת מסך

קיצור המקלדת להקלטת מסך הוא F11. הוא משמש כדי להתחיל ולהפסיק את הקלטת המסך בלחיצה.

ניתן להשתמש בקיצור הדרך ב-Microsoft Word, PowerPoint ובכל יישום אחר התומך בקיצורי מקלדת.

אנשים רבים משתמשים בקיצור זה כדי להקליט את עבודתם. זה עוזר להם לחסוך זמן כשהם משדרגים, עורכים או יוצרים תוכן לפוסטים בבלוג שלהם או לעדכוני מדיה חברתית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן