דף הבית » מדריך צילום מסך למחשב שולחני/מחשב נייד » תהליך שלב אחר שלב: צילום מסך של Windows

תהליך שלב אחר שלב: צילום מסך של Windows

צילום מסך בווינדוס

ישנן דרכים רבות ושונות לצלם צילום מסך של מסך המחשב שלך. מדריך זה יראה לך כיצד לצלם צילום מסך של Windows 10.

לפני שתתחיל, ודא שיש לך את הדברים הבאים:

– מחשב עם Windows 10

– עט או מכשיר אחר בעל רגישות ללחץ

– צג עם חיבור פעיל למחשב

לא ניתן לצלם צילום מסך של כל החלון. אתה יכול לצלם רק צילום מסך של החלון הפעיל.

ישנן דרכים שונות שבהן תוכל לצלם צילום מסך של חלונות. הדרך הפשוטה ביותר היא על ידי לחיצה על לחצן הדפס מסך במקלדת. אפשרות נוספת היא ללחוץ על Alt+PrtScn במקלדת ולאחר מכן להדביק אותו בתוכנת עריכת תמונות כמו Microsoft Paint או Photoshop.

צילום מסך במחשב

צילומי מסך משמשים למטרות שונות כולל:

– לצילום תמונות לשימוש אישי

– לצילום תמונות לשיתוף באינטרנט

– ליצירת אנימציות

– ליצור ממים

ניתן לצלם אותו על ידי לחיצה על כפתור Print Screen במקלדת.

קיצורי מקלדת

קיצורי מקשים הם חלק חשוב מהחוויה של משתמש מחשב עם תוכנה. הם מספקים קיצורי דרך לפעולות שונות שהמשתמש יכול לבצע במחשב שלו.

קיצורי דרך אינם מוגבלים רק למקלדת, ניתן למצוא אותם גם בעכבר ובמשטח העקיבה. הם מאפשרים למשתמשים לבצע משימות במהירות וביעילות רבה יותר.

מקשי הקיצור הנפוצים ביותר כוללים: Ctrl + C – העתקה, Ctrl + X – גזור, Ctrl + V – הדבק, Ctrl + Z – בטל, Alt+Tab – מעבר בין חלונות/אפליקציות פתוחים

הקלטת מסך מחשב

הקלטת מסך היא תוכנה המאפשרת לך ללכוד את מסך המחשב ולשמור אותו למועד מאוחר יותר. זה יכול לשמש למטרות רבות, כגון יצירת הדרכות, להראות לעצמך איך לעשות משהו, או שיתוף סרטון של העבודה שלך.

הקלטת מסך מחשב היא אחת התוכנות הפופולריות בעולם. ישנם אתרים רבים המספקים הדרכות חינמיות כיצד להשתמש בכלי זה. עם זאת, ישנם גם קורסים בתשלום שבהם ניתן ללמוד הכל על הקלטת מסך מחשב והשימושים בהם.

צילום מסך במק בוק

ישנן שתי דרכים לצלם צילום מסך ב-Macbook. האחת היא על ידי בחירת קיצור הדרך Command+Shift+3 ולחיצה על מקש הרווח. אחר הוא על ידי לחיצה על כפתור צילום מסך מסרגל הכלים בחלק העליון של המסך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן