דף הבית » מידע מקצועי » השתלת שיער המלצות – איך זה עובד?

השתלת שיער המלצות – איך זה עובד?

השתלת שיער המלצות

ניתוח השתלת שיער יכול לספק יתרונות רבים, כמו הגברת הביטחון העצמי, שיפור ההערכה העצמית ומראה צעיר יותר. ניתוח השתלת שיער המלצות הוא חלופה לטיפולים ותחליפי שיער. זוהי גם דרך יעילה להעלמת נשירת שיער ולהחזרת השיער האבוד. אז איך זה עובד? המשיכו לקרוא וגלו, התשובות במאמר.

מה זה השתלת שיער ומתי היא מומלצת?

השתלת שיער היא הליך כירורגי שבו מושתלים זקיקי שיער מהחלק האחורי וצדי הראש לאזורים קירחים. ההליך מבוצע בדרך כלל כדי לשחזר או ליצור צמיחת שיער על קרקפת קרחת או בעלת שיער דליל. הטיפול יכול לשמש גם למטרות קוסמטיות ונפשיות כאחד ומהווה הליך משנה חיים של ממש. ניתוח השתלת שיער הוא אופציה לגברים שיש להם שיער מקריח או דליל, או לנשים שאיבדו את שיערן הטבעי עקב כימותרפיה, הריון או גורמים אחרים. הטיפול מתאים לאנשים הסובלים מהתקרחות ורוצים ליהנות שוב משיער שופע ומלא.

איך ההליך מתבצע?

הטיפול מתחיל בסימון תחילה של האזור בו יקוצר שיער באמצעות סימון עם עט מיוחד. לאחר מכן הרופא מבצע חתך בקרקפת, מסיר רקמה מסוימת בשלב זה וסוגר אותה בתפרים. ההליך מתבצע תחת הרדמה מקומית ואינו כרוך בכאבים. לאחר מכן, מתבצעת הנחת שתלים לאזורים שבהם אין חסר שיער על הקרקפת. השיטה בה הרופא המנתח יבחר להשתמש יכולה להשתנות ממטופל למטופל בהתאם למצבו ומצב ההתקרחות שלו. רוצים לדעת עוד לגבי השתלת שיער המלצות? נותנים בראש מביאים לכם את כל המידע החשוב שרציתם לדעת!

מהם המקומות הטובים ביותר לבצע השתלת שיער? 

השתלת שיער המלצות היא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר. הם נחשבים לאחד מהניתוחים הקוסמטיים הפופולריים ביותר בימינו. ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על ההחלטה לבצע השתלת שיער וגורמים אלו עשויים להשתנות בהתאם לגיל המטופל, גזע, מגדר, אורח חיים וכן הלאה. השתלות שיער הפכו פופולריות יותר בשנים האחרונות עקב הביקוש הגובר להן בקרב המטופלים. שלוש המדינות המובילות שבהן מתבצעים ניתוחי השתלת שיער הן טורקיה, פולין, וברזיל. המקומות הטובים ביותר לבצע השתלת שיער תלויים במספר גורמים כמו התקציב שלכם, מצבכם הרפואי וכדומה. זהו הטיפול היחיד שיחזיר לכם את שיערכם השופע לטווח ארוך עם מראה טבעי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן