דף הבית » מדריך צילום מסך לטלפון אנדרואיד » 2 דרכים פשוטות לצלם צילום מסך ב-Samsung s9

2 דרכים פשוטות לצלם צילום מסך ב-Samsung s9

איך עושים צילום מסך בסמסונג s9

ידוע שסמסונג s9 הוא טלפון נהדר עם הרבה תכונות. עם זאת, לא הרבה אנשים יודעים איך לצלם צילום מסך במכשיר. מאמר זה ילמד אותך כיצד לצלם צילום מסך ב- Samsung s9.

שלב 1: לחץ והחזק את לחצני ההפעלה + עוצמת הקול יחד עד שתראה את הודעת ‘Android L’ מופיעה על המסך. שחרר אותם כאשר אתה רואה שחלק ‘צילום מסך’ מופיע על המסך.

שלב 2: כעת, פשוט לחץ על לשונית צילום המסך במגירת האפליקציות או במסך הבית של המכשיר שלך. אתה יכול גם לחץ והחזק את לחצני ההפעלה + עוצמת הקול. שלב

כאשר אתה רוצה לצלם צילום מסך בטלפון שלך, אתה לא יכול פשוט ללחוץ על כפתור ההפעלה. במקום זאת, עליך ללחוץ על כפתור ההפעלה + כפתור הפחתת עוצמת הקול בו זמנית. הסיבה לכך היא של-Samsung s9 יש תכונה מיוחדת המאפשרת לך לצלם צילום מסך בפעולה פשוטה אחת בלבד.

היכן מאוחסנים צילומי מסך בגלקסי s9

ה-Galaxy S9 הוא סמארטפון דגל חדש מבית סמסונג. יש לו מסך גדול בגודל 6.2 אינץ’, מה שהופך אותו לאידיאלי לצילום תמונות וסרטונים ברזולוציה גבוהה. עם זאת, הוא מגיע גם עם קיבולת סוללה גדולה יותר של 3,000mAh בהשוואה לסוללת 2,700mAh בגלקסי S8. היא יכולה להעמיד כ-8 שעות בטעינה בודדת, וזה יותר ממה שזה יכול להציע.

אתה יכול למצוא את צילומי המסך ב-galaxy S9 באפליקציית הגלריה שלך. פתח את הגלריה, ואז חפש את תיקיית צילום המסך. אתה תאהב את כל צילומי המסך שעשית.

צילומי מסך שימושיים מאוד מסיבות שונות: הם יכולים לשמש כראיה בתיקי משפט; הם יכולים לעזור לך לקבל תובנות לגבי האופן שבו אנשים משתמשים במוצר או בשירות שלך;

סמסונג s9 פלוס

Samsung s9 plus הוא סמארטפון הדגל החדש של ענקית דרום קוריאה, סמסונג. הוא כולל צג Super AMOLED בגודל 6.4 אינץ’ ברזולוציה של 2880×1440 פיקסלים, והוא מגיע עם מעבד Exynos מתומן ליבות. שעון במהירות 2.2 גיגה-הרץ ו-3 גיגה-בייט של זיכרון RAM.

הטלפון כולל גם קורא טביעות אצבע מאחור, מצלמה ראשית של 16 מגה-פיקסל עם צמצם f/1.7, וצלם קדמי של 5 מגה-פיקסל. ה-S9 plus מופעל על ידי מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 Oreo עם תוכנת Samsung Experience 9 מעליה, מה שנותן לו יתרון על פני ספינות דגל אחרות בשוק כמו OnePlus 6T ו-Google Pixel 3 XL (XL ). ה-S9 plus מצויד בסוללת 3,400 מיליאמפר/שעה הניתנת לטעינה תוך שעתיים וחצי בלבד. אנחנו גם אוהבים את המצלמות הכפולות שלו, התומכות בהקלטת וידאו 4K במהירות 60 פריימים לשנייה. עם זאת, מכיוון של-Samsung Galaxy S9+ אין יותר שקע אוזניות (נבחר בגלל היותו נוח יותר למשתמשים), זה אומר שהטלפון הזה אלחוטי לחלוטין.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן