דף הבית » מדריך צילום מסך לטלפון אנדרואיד » כיצד לצלם צילום מסך של Samsung a10 במהירות

כיצד לצלם צילום מסך של Samsung a10 במהירות

צילום מסך סמסונג a10

לסמסונג יש הרבה תכונות שקל לצלם איתן צילומי מסך. עם זאת, לא כל התכונות זמינות בכל מכשירי סמסונג. מאמר זה יראה לך כיצד לצלם צילום מסך במכשיר Samsung A10.

ל-Samsung A10 יש הרבה תכונות מגניבות שיכולות לעזור לך ללכוד ולשתף את המסך שלך בקלות. תכונה אחת כזו היא כפתור “צילום מסך מהיר”, המאפשר לך לצלם צילום מסך ולשתף אותו בלחיצה אחת! כדי להשתמש בתכונה זו, פשוט הקש על הכפתור מתוך כל אפליקציה ולאחר מכן המתן לבקשת האישור לפני הקשה על “סיום”.

צילום מסך בa12

a12 היא תוכנת כתיבת תסריט שעוזרת לך לעשות סיעור מוחות ולכתוב את התסריט שלך בצורה פשוטה וישירה.

צילום מסך ב-a12 הוא תמונה שנראית כמו מסך. ניתן להשתמש בו כדי לערוך או ליצור תסריטים לסרטים, תוכניות טלוויזיה ועוד.

a12 מאפשר לך לצלם צילומי מסך של הסצנות האהובות עליך מסרטים ותוכניות טלוויזיה כדי לעורר השראה בכתיבה שלך. זה גם מקל על הוספת טקסט, תמונות, מוזיקה, קריינות או כל דבר אחר לתסריט בלחיצה אחת בלבד.

מה שיפה בתוכנה הזו היא שהיא חינמית!

איך מסריטים מסך בגלקסי

גלקסי היא תוכנת כתיבת תסריט המסייעת לכותבים ליצור תסריטים לסרטים ותוכניות טלוויזיה. זה יכול לשמש גם ליצירת פוסטים בבלוג, דפי מכירה ואתרי אינטרנט.

לתוכנת גלקסי תכונות רבות שמקלות על כותבים לכתוב תסריטים. לדוגמה, הוא כולל מתאר סצנה אחר סצנה שעוזר לסופר לעקוב אחר הסיפור שלו. יש לו גם מעבד תמלילים מובנה המאפשר לכותב למצוא במהירות את המילה או הביטוי הנכונים על מנת להשלים את התסריט שלו.

כדי להשתמש בגלקסי, תחילה עליך להוריד אותו מאתר האינטרנט שלו ולאחר מכן להירשם לחשבון בחנות האפליקציות במחשב או במכשיר הנייד שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן