דף הבית » מדריך צילום מסך לטלפון אנדרואיד » 3 שלבים יעילים לצילום מסך ב-LG G3

3 שלבים יעילים לצילום מסך ב-LG G3

צילום מסך ב-LG G3

עם LG G3, LG הצליחה לייצר טלפון שהוא לא רק מסוגנן וחזק אלא גם במחיר סביר. LG G3 הוא אחד הסמארטפונים הטובים ביותר של אנדרואיד שאתה יכול לקנות. כדי לצלם צילום מסך ב-LG G3 שלך:

1. לחץ והחזק את לחצן ההפעלה וכפתור הפחתת עוצמת הקול בו-זמנית.

2. המסך יהבהב ובתחתית המסך תופיע הודעה שאומרת “צילום מסך נשמר”.

3.) עבור לאפליקציית הגלריה וחפש את תיקיית צילום המסך. כל צילומי המסך יישמרו אוטומטית.

שיטה נוספת היא השימוש בתכונת QMemo+ המשולבת של G3, זו עשויה להיות האלטרנטיבה הטובה יותר אם אינך אוהב לצלם צילומי מסך באמצעות המקשים הפיזיים במקלדת שלך. פשוט החלק למעלה מתחתית הצג כדי לעשות זאת. הצלצול של Google Now תופיע, ו-QuickMemo+ יופיע מימין לה. כאשר אתה בוחר QuickMemo+, צילום מסך נלקח באופן מיידי. מנקודה זו, תוכל להוסיף הערות לתמונת המצב, להוסיף לה ציורים או לשמור אותה בגלריה שלך על ידי לחיצה על סמל השמירה בפינה השמאלית העליונה.

סוללת LG G3

חיי הסוללה של LG G3 היו נקודת המכירה העיקרית של הטלפון. הוא פורסם כבעל עד 36 שעות של זמן דיבור וזמן המתנה עד 18 ימים.

ל-LG G3 יש כיסוי אחורי נשלף המאפשר גישה לסוללה. הסוללה אינה ניתנת להחלפה, אך מגיעה עם קיבולת של 2,800mAh שיכולה להחזיק מעמד עד 36 שעות בטעינה אחת.

סטיילוס LG G3

Stylus LG G3 הוא סטיילוס שניתן להשתמש בו לציור, כתב יד ושימוש כללי. יש לו קצה גומי עם מחק וצורה דמוית עט.

העט של LG G3 מיועד לאנשים שמחפשים דרך טבעית ומדויקת יותר לתקשר עם המכשירים שלהם. יש לו עיצוב ארגונומי שהופך אותו נוח לאחיזה ביד, בין אם אתה שמאלני או ימני.

יש לו קצה גומי המספק למשתמש את אותה תחושה כמו נייר בעת כתיבה או ציור במכשיר שלו. הסטיילוס כולל גם מחק בחלקו האחורי, כך שמשתמשים יכולים להסיר בקלות את כל הטעויות שהם עשו במהלך השימוש בו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן