דף הבית » מדריך צילום מסך לטלפון אנדרואיד » מדריך שלם כיצד לצלם צילום מסך ב- Samsung S8

מדריך שלם כיצד לצלם צילום מסך ב- Samsung S8

כיצד לצלם צילום מסך בסמסונג S8

צילום מסך ב-Samsung S8 קל כמו 1-2-3. מדריך זה ילמד אותך כיצד לצלם צילום מסך ב-Samsung S8 בשיטות שונות ולשתף צילומי מסך עם חברים במהירות.

שיטה 1: לחץ והחזק את לחצן ההפעלה וכפתור הפחתת עוצמת הקול בו זמנית למשך מספר שניות. המסך יהבהב, ותשמע צליל המציין שצילום המסך צולם בהצלחה.

שיטה 2: השתמש בתנועת החלקת כף היד על המסך כדי לצלם צילום מסך של המסך הנוכחי שלך.

שיטה 3: החזק את לחצן ההפעלה לחוץ בשילוב עם לחצנים אחרים כמו הגברת עוצמת הקול או מקש הבית כדי לצלם צילום מסך של המסך הנוכחי שלך.

כיצד לצלם צילום מסך בסמסונג s8 ללא כפתור הפעלה

צילום מסך בסמסונג גלקסי S8 ללא כפתור ההפעלה אינו משימה קשה. אתה רק צריך לבצע את השלבים הבאים:

1) החזק את כפתורי עוצמת הקול והבית יחדיו למשך כ-10-20 שניות.

2) תופיע הודעה כדי לאשר שצילום המסך צולם בהצלחה.

3) צילום המסך יישמר באפליקציית הגלריה שלך וכן בתיקייה “צילומי מסך” באפליקציית “הקבצים שלי”.

4) אתה יכול גם לשתף או למחוק אותו מאפליקציית הגלריה שלך, או שאתה יכול להעלות אותו ל-Google Drive או Dropbox מאפליקציית הקבצים שלי.

צילום מסך של סמסונג s8 לא עובד

ספינת הדגל האחרונה של סמסונג, s8, היא מכשיר מעולה עם מצלמה יוצאת דופן. עם זאת, משתמשים רבים דיווחו שפונקציית צילום המסך בטלפון שלהם לא עובדת. אם אתה אחד מהאנשים האלה וצריך לצלם צילום מסך ב-Samsung S8 או S8 Plus שלך, יש לנו כמה טיפים בשבילך.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק אם התכונה הושבתה בטעות. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > תכונות מתקדמות > וראה אם אפשרות צילום מסך מופעלת או לא. אם זה לא מופעל אז חזור להגדרות > ניהול כללי > גיבוי ואיפוס > איפוס נתוני יצרן ובצע איפוס בטלפון שלך. זה ישחזר את הגדרות היצרן של הטלפון שלך ועשוי לתקן בעיות שמונעות ממך לצלם צילומי מסך.

אם פונקציית צילום המסך כבר הופעלה אך היא עדיין לא עובדת, ייתכן שמשהו לא בסדר בחומרה של המכשיר שלך – במקרה זה תצטרך לפנות למחלקת שירות הלקוחות של סמסונג

איך לצלם מסך בסמסונג s8 פלוס

צילום מסך ב- Samsung s8 plus הוא די פשוט. התהליך דומה לאופן שבו הייתם מצלמים צילום מסך בכל טלפון אחר.

אתה יכול לצלם צילומי מסך של המסך שלך על ידי לחיצה על לחצן ההפעלה והחזקתו למשך מספר שניות. לאחר מכן תרגישו רטט ותשמעו את צליל תריס המצלמה. כדי לגשת לצילומי המסך שלך, עבור לאפליקציית הגלריה שלך ומצא אותם שם.

כיצד להקליט מסך ב-Samsung S8

לשם כך, עליך לבצע את השלבים הבאים:

1. פתח את אפליקציית ההגדרות בטלפון שלך.

2. הקש על הכרטיסייה תצוגה ולאחר מכן הקש על האפשרות שנקראת הקלטת מסך.

3. כעת, תופיע הודעה שבה תוכל לבחור באיזה מצב הקלטה להשתמש (מסך מלא או חלקי).

4. בחר את מצב ההקלטה המתאים לצרכים שלך והקש על הבא בחלון ההתראות שצץ לאחר מכן, לאחר מכן על OK בחלון האישור שמופיע לאחר מכן ולבסוף לחץ על הקלט על מנת להתחיל להקליט את תוכן המסך שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן