דף הבית » מידע מקצועי » צלם צילום מסך של Galaxy S9: הדרך הקלה

צלם צילום מסך של Galaxy S9: הדרך הקלה

כיצד לצלם צילום מסך בגלקסי S9

צילום מסך ב-Galaxy S9 יכול להיעשות בכמה דרכים שונות. הדרך הקלה ביותר היא להשתמש בתנועת החלקת כף היד כדי ללכוד את המסך, מה שמצריך רק יד אחת. לשם כך, מחליקים את היד הפתוחה על פני כל המסך משמאל לימין או מימין לשמאל. לחלופין, תוכל ללחוץ לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה ומקש הפחתת עוצמת הקול בו-זמנית למשך כשתי שניות. זה יקח צילום מסך של כל מה שנמצא כרגע על המסך שלך וגם ישמור אותו באפליקציית הגלריה שלך, כמו גם ישתף אותו עם אחרים במידת הצורך.

צילום מסך של Galaxy S9 לא עובד

Galaxy S9 הוא מכשיר הדגל האחרון של סמסונג. למרות שיש לו הרבה תכונות ומפרטים מעולים, חלק מהמשתמשים דיווחו שהם לא יכולים לצלם צילומי מסך ב-Galaxy S9.

ישנן מספר סיבות מדוע זה עלול לקרות. אחד מהם הוא שפונקציית צילום המסך עשויה להיות מושבתת בהגדרות. סיבה אפשרית נוספת היא שהמסך עשוי להיות כבוי כשאתה מנסה לצלם צילום מסך ב-Galaxy S9, מה שיגרום להודעת שגיאה.

ניתן להפעיל את פונקציית צילום המסך על ידי מעבר להגדרות > תכונות מתקדמות > לכידת מסך וסימון “צילום מסך” בתחתית העמוד. אם אתה רוצה לצלם את המסך שלך בזמן שמסך הטלפון שלך כבוי, אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על עוצמת הקול + לחצן ההפעלה בו זמנית למשך 2 שניות.

מיקום צילום מסך של סמסונג s9

ה-Samsung Galaxy S9 מצויד ב-Infinity Display, מה שאומר שהמסך עוטף את המכשיר. הקצוות המעוקלים והשוליים המינימליים בטלפון זה הופכים אותו לתענוג להשתמש בו. מיקום צילום המסך של s9 נמצא בצד ימין של הטלפון והוא נמצא ממש מעל המקום שבו האצבעות שלך נחות כשאתה אוחז בו.

אם אתה מעוניין לצלם צילום מסך בסמסונג גלקסי S9 שלך, כל מה שאתה צריך לעשות הוא ללחוץ לחיצה ארוכה על שני כפתורי המכשירים שלך בו זמנית.

איך מצלמים מסך בגלקסי s9 בלי הכפתור

ה-Galaxy S9 הוא אחד ממכשירי האנדרואיד הפופולריים ביותר בשוק. יש לו הרבה תכונות נהדרות, אבל יש לו גם כמה מוזרויות. אחת המוזרויות האלה היא שאין כפתור לצילום מסך.

אל תדאג! אתה עדיין יכול לצלם צילום מסך ב-Galaxy S9 שלך ללא הכפתור על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1) עבור להגדרות

2) גלול מטה והקש על תכונות מתקדמות

3) הקש על תנועה ומחוות (מתחת לזה אתה אמור לראות החלקת כף היד כדי ללכוד)

4) הפעל את החלקה בכף היד כדי ללכוד

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן