דף הבית » מדריך צילום מסך לטלפון אנדרואיד » שלב אחר שלב: כיצד לצלם צילום מסך של Galaxy S9

שלב אחר שלב: כיצד לצלם צילום מסך של Galaxy S9

איך עושים צילום מסך גלקסי s9

אם אתה משתמש סמסונג, ייתכן שנתקלת בכלי לכידת מסך Galaxy S9. זהו כלי קל לשימוש שבו אתה יכול להשתמש כדי לצלם צילומי מסך של המכשירים שלך על כל מסך.

לגלקסי S9 יש הרבה תכונות ששווה לחקור. תכונה אחת כזו היא היכולת לצלם צילום מסך. אבל איך מצלמים צילום מסך של Galaxy S9? תוכל לבצע את השלבים הבאים כדי להתחיל:

1) לחץ והחזק את לחצני עוצמת הקול וההפעלה יחד עד שתראה את המסך מהבהב.

2) לחץ והחזק שוב את לחצן ההפעלה עד שהמכשיר שלך יופעל מחדש.

3) בהפעלה מחדש, תראה התראה שאומרת “צילום מסך של Galaxy S9.” לחץ עליו כדי לפתוח את כלי צילום המסך.

איך עושים צילום מסך בסמסונג

לסמסונג יש מגוון רחב של מכשירים ותכונות. אחת התכונות שניתן למצוא במכשירי סמסונג היא תכונת צילום המסך. זה די קל לצלם צילום מסך במכשירי סמסונג אבל יש כמה דברים שאתה צריך לדעת על זה.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא ללחוץ והחזק את לחצן ההפעלה למשך שתי שניות. תוך כדי לחיצה, לחץ ושחרר גם את כפתור הבית. לאחר שתי שניות, אתה אמור לראות צליל של תריס מצלמה והמכשיר שלך יצלם צילום מסך באופן אוטומטי.

צילום מסך גלקסי 22

קל לצלם צילום מסך ב-Galaxy 22 שלך. אתה רק צריך ללחוץ על כפתור ההפעלה ואז להחליק את המסך מטה בשתי אצבעות. המסך ילכד את המסך כולו, כולל כל ההתראות שיש לך בתצוגה.

צילום מסך יכול להיות לפעמים מסובך, במיוחד אם אתה רוצה לצלם צילום מסך של משהו שלא תמיד נראה על הצג של ה-Galaxy 22 שלך. אם ברצונך לצלם צילום מסך של אפליקציה או התראה שלא תמיד נראית בתצוגה של ה-Galaxy 22 שלך, בצע את השלבים הבאים:

1) לחץ והחזק את לחצן ההפעלה למשך 2 שניות עד שהוא רוטט

2) החלק מטה בשתי אצבעות מהחלק העליון של המסך

3) לאחר שצילמת צילום מסך, לחץ והחזק שוב את לחצן ההפעלה למשך 2 שניות עד שהוא רוטט

איך מסריטים מסך בגלקסי

מאמר זה יעסוק כיצד לתסריט מסך בגלקסי. זה גם ידון בכמה מהכלים והטכניקות המשמשים על מנת ליצור תסריט למסך.

הצעד הראשון הוא לפתוח את הגלקסי ולהתחיל לכתוב את התסריט שלך. ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על “מסך” בשורת התפריטים העליונה ולאחר מכן לחיצה על “מסך חדש” או על ידי לחיצה ימנית על מסך קיים ובחירה ב”מסך חדש”.

לאחר פתיחת המסך החדש, תוכל להתחיל לכתוב אותו בסקריפט. כדי לעשות זאת, לחץ על סמל העיפרון שליד שם המסך החדש שלך כדי לערוך אותו. זה פותח תיבת טקסט לבנה ריקה שבה אתה יכול להקליד את הסקריפט שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן