דף הבית » מדריך צילום מסך לטלפון אנדרואיד » מדריך מלא כיצד לצלם צילום מסך ב- Samsung S8

מדריך מלא כיצד לצלם צילום מסך ב- Samsung S8

איך עושים צילום מסך בסמסונג S8

סמסונג גלקסי 8 הוא אחד הסמארטפונים הפופולריים ביותר בשוק. יש לו מצלמה מדהימה שיכולה לצלם תמונות וסרטונים מעולים. אבל יש לו גם כמה חסרונות, כמו הגודל הגדול שלו, שעשוי להיות לא נוח לשימוש בזמן שאתה בדרכים.

כדי לצלם צילום מסך ב-Samsung S8, עליך לבצע את השלבים הבאים:

1.) ודא שהמסך שלך מציג את המידע שברצונך לצלם מסך.

2.) לחץ לחיצה ממושכת על לחצן ההפעלה וכפתור הפחתת עוצמת הקול בו-זמנית.

3.) המתן עד שהמסך יהבהב, ואז תראה שהוא יצלם את מסך התצוגה.

4.) עבור אל הגלריה ולאחר מכן תיקיית צילום מסך כדי להציג את התמונה שלך.

צילומי מסך הם התכונה החשובה ביותר של כל סמארטפון. ולסמסונג יש מגוון סמארטפונים לבחירה.

כיצד לצלם צילום מסך בסמסונג s8 ללא כפתור הפעלה

סמסונג הציגה תכונה חדשה ב-s8 שנקראת “צילום מסך”. תכונה זו מאפשרת לך לצלם צילום של המסך ללחוץ על כפתור מסויים. אבל איך אתה יכול לעשות את זה?

1. פתח את אפליקציית המצלמה.

2. כאשר אתה בשיחה, לחץ והחזק את הכפתור בגב הטלפון שלך מספר שניות עד שתראה את אפשרות צילום המסך מופיעה בפינה השמאלית העליונה של המסך.

זה כזה פשוט, נסה את זה.

איך לצלם צילום מסך ב-Samsung S8 Plus

צלם צילום מסך ב-Samsung S8 Plus היא משימה קלה בעזרת ה-Samsung Galaxy S8 Plus. הדרך הפופולרית ביותר לצלם צילום מסך ב-Galaxy S8 Plus היא באמצעות מקש קיצור המצלמה.

ל- Samsung Galaxy S8 Plus יש תכונה חדשה בשם Screenshot. ניתן לצלם את צילום המסך על ידי לחיצה על כפתור הצילום של המצלמה או על ידי לחיצה ממושכת על כפתור הבית של הטלפון למשך מספר שניות. באמצעות צילום המסך, אתה יכול גם להעתיק כל חלק מהמסך שלך כפי שאתה אוהב אותו ללוח שלך ולהדביק אותו בכל יישום הכולל יכולות עריכה מבוססות טקסט כגון מעבדי תמלילים, עורכי תמונות, , וכו. ניתן להשתמש ב-Samsung Galaxy S8 Plus גם כדי לצלם צילום מסך של כל המסך על ידי לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה למשך מספר שניות. זה יכול להיות שימושי אם אתה זקוק לצילום מסך דחוף, בין אם אתה משתמש בו כדי ללכוד רגע חשוב או בגלל ששכחת את הטאבלט או הסמארטפון שלך איפשהו ואיבדת את הגישה אליו לחלוטין. כמו בכל סמארטפון, תמיד יש מקרים שבהם דברים משתבשים ואין דרך חזרה מכזה .

היכן נשמרים צילומי מסך בגלקסי s8

צילומי מסך נשמרים לרוב ב-galaxy s8 (Galaxy S8) וחלק מממשק המשתמש. צילומי מסך נשמרים בגלריה. כדי לגשת אליו עבור אל גלריה > תיקיית צילום מסך. אתה תראה שם את כל צילומי המסך שלך.

צילום מסך הוא תמונה שימושית מאוד כדי להראות לקהל על מה התוכן. בעולם שבו יש לנו לא רק מסכים אלא גם הולוגרמות וצורות אחרות של תקשורת חזותית, תעשייה חשובה לתוכן שלנו נגיש ובלתי נשכח בקלות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן