דף הבית » כללי » לבנות הצלחה: הרצאה בתחום תקנות התכנון והבנייה

לבנות הצלחה: הרצאה בתחום תקנות התכנון והבנייה

התחרות בשוק הבנייה הולכת וגואה. חברות מבינות שהן צריכות ליצור לעצמן יתרון מקצועי ולמתג את עצמן כמובילות ונחשקות. הידע המקצועי של עובדי ומנהלי החברה הוא מרכיב הכרחי בתהליך הזה. לכן, לחברות יש חשיבות מכרעת להבנה מעמיקה של תקנות התכנון והבנייה בתחומן, כמו גם את המיומנויות והידע הדרושים כדי לנווט בהן בהצלחה. הדרך היעילה ביותר לחזק את מקצועיות צוות החברה היא הרצאה בתחום תקנות התכנון והבנייה, ומצאנו בשבילכם את “האחת” .

תקנות התכנון והבנייה כמו שלא הכרתם

תחום תקנות התכנון והבנייה מהווה היבט חשוב עבור חברות העוסקות בכל תחומי הבנייה. הוא מכסה מגוון רחב של נושאים, כולל חוקי תכנון, חוקי בנייה, תקנות סביבתיות ודרישות בטיחות. חברות שלא יעמדו בתקנות אלו עלולות לעמוד בפני השלכות משפטיות, קנסות ופגיעה במוניטין.

ישנה הרצאה המקיפה את כל הנושאים החשובים ומספקת ערך מוסף לחברות רבות. ההרצאה בתחום תקנות התכנון והבנייה של חברת “מכלל אקסקלוסיב” מבית “מכלל” הכשרה מקצועית בע”מ. הרצאה זו מועברת על ידי האדריכל יצחק (איציק) לזר, יו”ר מסד לאיכות הבניה, יו”ר מכלל הכשרה מקצועית, מומחה לתקנות הבניה, תקנים, ומקצועות הבניה. בנוסף , אדר’ יצחק לזר הקים וניהל את היחידה לאיכות הבנייה במכון התקנים.

אילו נושאים נלמדים בהרצאה?

בהרצאה נלמדים נושאים מגוונים כמו תקנות התכנון והבנייה (בין היתר מדרגות, פתחים, מחסומים, מרחבי גישה ועוד). סקירה ולימוד של תקנים שונים. ההיבטים השונים של מקצועות הבנייה והעמקה בחוק המכר. כל הנושאים נבחרו בקפידה ומועברים תוך דגש על התקנות והסעיפים הרלוונטיים ביותר. בנוסף , ההרצאה מציגה את החידושים האחרונים, ההנחיות החדשות ועל רביזיה בהנחיות הקיימות.

איפה ניתן לעבור את ההרצאה?

ההרצאה בתחום תקנות התכנון והבנייה של “מכלל אקסקלוסיב” מגיעה עד אליכם למשרד. ניתן לעבור את ההרצאה כהרצאה מקצועית חד פעמית, אך ניתן לקחת אותה כחלק מתוכנית שנתית/חצי שנתית (בהתאם לבקשת העסק וצרכיו ). כמובן שקיימים עוד נושאים רבים להרצאות ב”מכלל אקסקלוסיב” שניתן לשלב בתוכנית לחברה שלכם. יחד עם הצוות של “מכלל אקסקלוסיב” תוכלו לבנות הרצאות מותאמות אישית בהתאם לצרכי העסק השונים.

מהן היתרונות של הרצאה בתחום תקנות התכנון והבנייה?

הרצאות בנושא תקנות תכנון ובניה מהוות משאב חיוני לחברות המעוניינות לבצע פרויקטים של בניה. הן מספקות מידע חשוב ותובנות על העולם המורכב של חוקי הבנייה, תקנות סביבתיות, דרישות בטיחות ועוד. אך מעבר למקצועיות, ישנו ממד חברתי אשר חשוב לא פחות.

ההרצאות יוצרות לעובדי הארגון תחושה שהחברה משקיעה בהם ושהם מתפתחים מקצועית. בכך נמנעת תחלופת עובדים מהירה. ההרצאות שוברות את שגרת העבודה ומרעננות את סדר היום, מה שמגביר מוטיבציה ויעילות בארגון. בנוסף, ההרצאות המקצועיות הן משבצת בה עובדי הארגון מתאספים יחדיו ובכך הן מגבירות את תחושת הקהילתיות בארגון.

ההרצאה שעושה את ההבדל

הרצאה בתחום תקנות התכנון והבנייה תוכל לסייע לחברה שלכם להפוך למובילה בשוק. בעזרת ההרצאות המקצועיות של “מכלל אקסקלוסיב” תוכלו להעצים את הידע המקצועי של עובדי החברה ומנהליה, לחזק את הקשרים שבין ההנהלה לעובדים, ולצבור את הידע והכישורים הדרושים כדי למצב את עצמכם כחברה איכותית, מקצועית ומובילה בענף. 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן